op de boerderij - Reisverslag uit Goondiwindi, Australië van Marielle Oomen - WaarBenJij.nu op de boerderij - Reisverslag uit Goondiwindi, Australië van Marielle Oomen - WaarBenJij.nu

op de boerderij

Blijf op de hoogte en volg Marielle

06 Mei 2014 | Australië, Goondiwindi

Hoi,

ik heb nu eindelijk een tof busje en ben meteen naar de boerderij gereden. Hier is geen wifi geen mobile bereik geen herrie geen stank maar frise lucht en zelf beoorlijk koud 16 a 18 graden en s' ochtends is de grond bevroren. Mooi uitzicht, leuke koeien in drie verschillende kleuren, kippen en dus verse eieren! Dan is er ook nog een kalfje als huisdier omdat die wat extra aandacht nodig had ;)
Met twee paarden, honden, motorbikes en ute (auto) worden de koeien van plek naar plek gedreven. Vandaag heb ik daarbij geholpen met de motorbike!
Super gaaf. Dit gebeurd maar af en toe.
Plotseling zit ik in een hele andere lifestyle en geniet er zeker van!
groetjes!

  • 06 Mei 2014 - 15:38

    Oomen T.C.C.M.:

    Gelukkig ben je goed aangekomen.
    Wat ik lees is diervriendelijk en ik hoop dat het ook zo is.
    Ook je mail inmiddels gelezen.
    Ik verwacht er ondanks dat het daar niet zo makkelijk is toch nog wel meer.
    Graag mijn beste wensen en ben benieuwd hoe lang je daar blijft.
    Veel liefs,
    PA.

  • 09 Mei 2014 - 09:39

    Sylvia :

    Klinkt goed Mariëlle! Fijn dat je het er zo naar je zin hebt. Geniet ervan tussen de dieren en frisse lucht. Zal vast aangename afwisseling zijn na de stad ;-) Have a good time!! X Syl

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Goondiwindi

Marielle

Actief sinds 02 Okt. 2013
Verslag gelezen: 173
Totaal aantal bezoekers 5889

Voorgaande reizen:

03 Oktober 2013 - 03 December 2013

Marielle naar Australie

Landen bezocht: