nog steeds geen vervoer... - Reisverslag uit Brisbane, Australië van Marielle Oomen - WaarBenJij.nu nog steeds geen vervoer... - Reisverslag uit Brisbane, Australië van Marielle Oomen - WaarBenJij.nu

nog steeds geen vervoer...

Blijf op de hoogte en volg Marielle

25 April 2014 | Australië, Brisbane

Hoi,
tja niet zo heel veel gebeurt deze maand maart, veel aant werk geweest.
Wel ook leuk werk, met de kids naar Koala park en south bank geweest waar leuk voor de kids activiteiten zijn zoals bootjes vouwen en verven, knutselen en zelfs live muziek met kinderliedjes die ze mee kunnen zingen.
In de weekenden heb ik mij prima vermaakt! ik ben een opweg geweest met Alex, Patrick en Nick naar Nimbin hippie stadje en Bayronbay! Ook is Alex een keertje mee geweest met Robert & Lycke en ik naar wet and Wild dat was ook wel erg gezellig! Met Nick ben ik een dagje wezen zeilen in een 16 catamaran. Super gaaf, gaat best wel snel (15 knopen) en ben zelfs een keertje om gegaan ;)
Natuurlijk was ik ook regelmatig met de bush care mensen (meestal alleen Rodney) aan de slag in de White Hills reserve maar ook hebben ze me mee genomen naar het Tamborine Park. Daar hebben ik en Rodney met zijn vrouw mooie wandelingen door het regenwoud gemaakt. Ik heb daar ook een paar mooie stenen dicht bij de mijn gevonden! Ook bezochten we een namaak grot waar we niet de vuurvlieg maar de glow worm hebben gezien. Voor de duidelijkheid, de vuurvlieg is geen vlieg maar een kever en de glow worm is geen worm maar een insect. De vuurvlieg heb ik al in spanje eens gezien maar de glow worm komt alleen maar voor in Australië en New Zealand.
Zo mijn baantje als au-pair is nu afgelopen! Het hele gezin zit nu in Israel en daar gaan ze naar een bruiloft van de zus van de moeder in het gezin. Ik geniet nu dus van een leeg stil huis zonder huilende kids ;) Ook ben ik nog druk bezig met vinden van auto/van enof travel mate om mee te reizen
Omdat ik niet nog niet weet wanneer ik precies vertrek hebben robert & Lycke een prachtige paas brunch gemaakt voor mij en Graze & Piet! Zit nu dus al aan de chocolade paashaas ;)
p.s dit verhaal al tijdje geleden geschreven maar geen internet om te posten...
pps. Moeder van gezin in Cooparoo is terug, dus ik logeer nu bij een vriend Nick, een aussie die meestal gewoon aant werk is. Ook doen we leuke dingen als golf en gaan we paardrijden :)

  • 25 April 2014 - 08:05

    Tom Oomen:

    Ik reageer later omdat ik nu weg moet naar Zoetermeer alwaar Wim Boone Kon. wordt onderscheiden.
    gr.PA.

  • 25 April 2014 - 22:22

    Tom Oomen:

    Het meeste van je verhaal was mij al bekend.
    Ik hoop dat je nog een mooie periode mag meemaken .
    Daarom vertrouw ik erop regelmatig een mailtje te ontvangen en /of een bericht wanneer we kunnen skypen.

    Wees vooral voorzichtig bij het nemen van verdere stappen waarbij ik je veel succes toewens.
    Het aller beste van
    PA.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Brisbane

Marielle

Actief sinds 02 Okt. 2013
Verslag gelezen: 152
Totaal aantal bezoekers 5888

Voorgaande reizen:

03 Oktober 2013 - 03 December 2013

Marielle naar Australie

Landen bezocht: