au-pair werk - Reisverslag uit Brisbane, Australië van Marielle Oomen - WaarBenJij.nu au-pair werk - Reisverslag uit Brisbane, Australië van Marielle Oomen - WaarBenJij.nu

au-pair werk

Door: mariëlle

Blijf op de hoogte en volg Marielle

01 December 2013 | Australië, Brisbane

Hoi,

Het eerste gezin beviel niet zo goed maar heb snel een ander gezin gevonden. Maar voordat ik begon met werken, heb ik een auto gehuurd voor 3 dagen en ben ik er lekker opuit gegaan. Caloudra is een plaatsje aan de kust. Waar ik mooie wandelindelingen heb gemaakt. vervolgens ben ik nog iets noordelijker gereden naar Noosa wat nog mooier is! Met prachtig wandelingen langs de kust EN Nationaal park. Daar heb ik zelfs 2 Koala‘s gezien (in het wild) !!!!

Ben nu nanny bij een leuker gezin aant werk. Zit hier nu bij een week dus het is nog beetje aftasten. Het is een rustig joods gezin met twee jongens. De jongste is bijna 3 en de oudste is 5jaar. Ze vieren geen kerst maar het lichtfeest met kaarsen.

In het centrum van brisbane is kerst erg groot en heb ik al meerdere grote kerstbomen gespot. Ook is het er s avond gezellig live muziek bandjes en bbq! kortom ik vermaak me wel!
Het is wel de warmste kerst ooit ;) Hoewel het gisteren voor het eerst langer regende dan half uurtje, blijft het aangenaam warm. Wel reden om de haaknaald en de gekregen bolletjes te voor schijn te halen :)
Nogmaals bedankt voor alle verjaardag kado‘s!!!!

Ps
Robert &Lycke hebben een huisje gevonden in Brisbane, ik ben erg benieuwd! Het is vrij dichtbij waar ik nu woon.
Wat best tof is als je bedenkt dat brisbane zo groot is als provincie Utrecht!
tot de volgende keer.

  • 01 December 2013 - 12:03

    Sara:

    Klinkt goed Mariël, ben benieuwd hoe dit gezin bevalt. Liefs vanuit hier, ook van Maël en Lena. We kunnen skypen aankomende vrijdag.
    Al weet ik niet of we Roos en Alex te pakken krijgen aangezien die nu in Costa Rica zitten(wat International allemaal: ).

  • 01 December 2013 - 13:26

    Tom Oomen:

    Lieve Mariëlle,

    Fijn dat je snel iets anders hebt gevonden.
    Leuk te horen dat je ook in eentje leuke wandelingen kunt maken.
    Ik hoop dat je het nu beter naar je zin hebt en we Skypen binnenkort wel weer eens.
    Het allerbeste,
    PA>

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Brisbane

Marielle

Actief sinds 02 Okt. 2013
Verslag gelezen: 165
Totaal aantal bezoekers 5895

Voorgaande reizen:

03 Oktober 2013 - 03 December 2013

Marielle naar Australie

Landen bezocht: