Heel jaar in Austalie - Reisverslag uit Brisbane, Australië van Marielle Oomen - WaarBenJij.nu Heel jaar in Austalie - Reisverslag uit Brisbane, Australië van Marielle Oomen - WaarBenJij.nu

Heel jaar in Austalie

Blijf op de hoogte en volg Marielle

18 Oktober 2014 | Australië, Brisbane

Terug in Brisbane

Op de terug weg naar Brisbane heb ik in Airlie Beach een dag snorkelen gedaan op een speedbootje naar de Whitsunday Islands. Dit keer pilletje genomen en niet zee ziek geworden ! Weer de zeeschilpad gezien maar deze was iets minder mooi. Ook een wandeling gedaan op Whitehaven Beach, wat echt een prachtig eiland is met wit strand en allerei kleuren zee. Daarna Noosa nog een keer bezocht omdat het 1 van mijn favoriete plekjes is. Helaas daar niet kunnen surfen…Wel prachtige wandeling gedaan en dolfijne in de verte gezien! Die verdacht veel op haaien lijken…

Toen in Brisbane busje op gumtree gezet en nu maar hopen dat iemand hem wil kopen. Tja in Brisbane natuurlijk wel al het meeste gezien maar vindt het niet erg om dingen nog eens te doen. Dus heb ik weer mt cootha en koala park bezocht. Omdat er niet veel interrese werd getoond in mijn busje en mijn visa bijna eindigde, heb ik om verlenging gevraagt en gekregen! Nu mag ik tot 28 okt. Blijven! Ook heb ik een heel goedkoop vliegticket gevonden naar New Zealand waar ik hoop op de (melk) boerderij van Katrin’s zus terecht kan voor een tijdje. Nu dus maar hopen dat ik het busje optijd verkopen kan! Zo niet dan is er wel iemand die het voor me wil doen dus geen paniek!

Ik vlieg 25 okt. Met Virgin Australia naar New Zealand en 22 jan. ook met Virgin Australia naar Bali !

  • 19 Oktober 2014 - 16:41

    Oomen T.C.C.M.:

    Lieve Mariëlle,

    Ik heb kennis genomen van je beknopte omschrijving van een aantal activiteiten.
    Wens je het beste toe met je verdere reis naar New Zeeland en naar ik aanneem je terug reis via Bali.
    Het allerbeste en ik wacht nadere berichtgeving vol spanning af.
    gr.
    PA.

  • 23 Oktober 2014 - 16:54

    Anne:

    ook naar nieuw zeeland! lucky you!
    laat je je kleine broertje achter in dat grote land :P...
    succes met de bus!
    groetjes anne

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Brisbane

Marielle

Actief sinds 02 Okt. 2013
Verslag gelezen: 1474
Totaal aantal bezoekers 5880

Voorgaande reizen:

03 Oktober 2013 - 03 December 2013

Marielle naar Australie

Landen bezocht: