ik ben geen toerist meer in Brisbane! - Reisverslag uit Gold Coast, Australië van Marielle Oomen - WaarBenJij.nu ik ben geen toerist meer in Brisbane! - Reisverslag uit Gold Coast, Australië van Marielle Oomen - WaarBenJij.nu

ik ben geen toerist meer in Brisbane!

Blijf op de hoogte en volg Marielle

18 Februari 2014 | Australië, Gold Coast

Hoi allemaal,
Met mij hier in Brisbane gaat het nog steeds goed!
Het gezin heeft een familiekaart gekocht zodat ik met kids of zonder onbeperkt in het lone pine koala sanctuary park kan gaan. Super schattige koala’s en je kan er de kangaroo’s voeren. Ook zijn er vogel- reptielen shows en een hond met schapen show! Verder hebben Robert en ik een combi kaart gekocht zodat we tot 1 juli onbeperkt in Wet and Wild, movieWorld en seaWorld kunnen!
Bijzondere maand was dit omdat Geert opbezoek is geweest en ook zijn Robert &Lycke naar Nederland geweest voor de trouwerij van Lycke haar zus! Vond het leuk Geert china town te laten zien en uit eten te gaan, daarna lekker gezellig biertje in de Bunk (hostel)gedaan. Dat is het hostel waar ik Patrick heb leren kennen die nu helaas is vertrokken. Wel een tof afscheidsfeestje naar rainforest Tamborine park waar we high rope parcour hebben gedaan. Nu dus weer tijd om nieuwe vrienden te maken en dat gaat in het hostel wel het makkelijkst. Ook heeft dat hostel een uitgaans gelegenheid met de gekste dingen zoals ‘wet t-shirt contest’, ‘dildo race’ en ‘Lydies Night (gratis drank voor vrouwen, motto: als ze maar dronken worden...) maar ja, zo laat maak ik het niet ben al weg voordat het echt een gekkehuis wordt! Behalve afgelopen weekeind dat ik na een fantastisch dagje cold cost en heerlijk daar had gesurft ben ik wezen stappen met Alex (de dochter van het gezin aan wie ik de boeken heb gebracht). Tot in de laatste uurtjes zijn we wezen dansen omdat er twee leuke gasten echt heel grappig danste en vol humor zaten!
Verder ben ik nog steeds aant werk als au-pair en de oudste van 5 is nu Prep en gaat nu naar de grote school, dus 5 dagen per week. De jongste van 3 gaat twee dagen naar Kindy maar is nu net weer gewisseld naar een andere kindy die dichterbij is, wat het makkerlijker zou moeten maken. Tot nu toe moet hij steeds huilen als hij er heen gaat. Echt zielig om hem daar zo achter te moeten laten. Hopelijk went hij daar snel.
Gister de verjaardag van Rochelle (de moeder van het gezin) gevierd, die nu 37 is geworden.

  • 18 Februari 2014 - 08:59

    Tom Oomen:

    Nou dat was weer een heel verhaal.
    Ik hoop niet dat je daar te veel zal drinken op die ladies avonden.
    Blij te lezen dat je het nog steeds naar de zin heb.
    Ik hoop dat je nog meer moois zal gaan zien in de nog resterende periode.
    Het aller beste en tot skypes
    gr.
    Pa.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Gold Coast

Marielle

Actief sinds 02 Okt. 2013
Verslag gelezen: 203
Totaal aantal bezoekers 5883

Voorgaande reizen:

03 Oktober 2013 - 03 December 2013

Marielle naar Australie

Landen bezocht: